System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o pracy na czas zastępstwa pracownika na stanowisku ds. księgowości
Ogłoszenie - praca na zastępstwo
Na podstawie art. 16 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) w związku z nieobecnością usprawiedliwioną pracownika w Referacie Finansów Urzędu Gminy Deszczno zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika proszone są o składanie swoich aplikacji do Urzędu Gminy w Deszcznie, w terminie do 14 lipca 2023 r. do godz. 10.00.
W ramach informacji przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:
Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Urząd Gminy w Deszcznie, ul. Lubuska 90, 66-446 Deszczno
Określenie stanowiska pracy:
Stanowisko ds. księgowości w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Deszczno
- Forma zatrudnienia:
- Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia od dnia 1 września 2023r.;
- Wymiar czasu pracy: pełny etat;
- Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Obywatelstwo polskie;
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Umiejętność obsługi komputera (programy word, excel, Radix FKB).
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Księgowanie dochodów i wydatków Organu analitycznie i syntetycznie;
- Księgowanie dochodów z budżetu państwa z zadań zleconych;
- Przekazywanie dochodów budżetu państwa do Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego;
- Przekazywanie dotacji na zadania zlecone i własne dla jednostek organizacyjnych;
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych Organu Rb 27S, Rb 28S, Rb-50, Rb-N, Rb-Z (miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne) i finansowych (bilans z wykonania budżetu),
- Sporządzanie przelewów (opisywanie faktur zgodnie z umowami i sprawdzenie pod względem formalno- rachunkowym oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za opis merytoryczny, bieżąca kontrola terminów płatności celem niedopuszczenia do ich przekroczeń);
- Rozliczanie i księgowanie wpływów z funduszu alimentacyjnego;
- Terminowe sporządzanie przelewów dotyczących spłaty rat i odsetek od kredytów zaciągniętych w innych bankach wg harmonogramów spłat;
- Dokonywanie przelewów podatku VAT zgodnie z deklaracjami do Urzędu Skarbowego;
- Wykonywanie innych zadań nie ujętych w niniejszym zakresie czynności a zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
- Obsługa i wykorzystywanie w codziennej praktyce dostępnych programów komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków.
III. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) kwestionariusz osobowy (w załączeniu do ogłoszenia);
3) kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (w załączeniu do ogłoszenia),
5) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (w załączeniu do ogłoszenia),
6) podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
8) podpisana klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia),
9) dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
IV. Dodatkowe informacje:
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 95 7287 665 lub w Urzędzie Gminy Deszczno przy ul. Lubuskiej 90 (pokój nr 6, parter).
Z-ca Wójta Gminy
/-/ Aleksander Szperka
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Przybylska | 29-06-2023 11:50 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Przybylska | 29-06-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 29-06-2023 11:50 |