System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie na wieloosobowe stanowisko urzędnicze ds gospodarowania odpadami w Biurze Związku Celowego Gmin MG-6 z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
Zarząd Związku Celowego Gmin MG-6 z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2008 roku Nr 223 poz. 1458)
ogłasza nabórna wieloosobowe stanowisko urzędnicze
ds. gospodarowania odpadami
w Biurze Związku Celowego Gmin MG-6 z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
( 3 etaty)
Nazwa i adres jednostki:
Związek Celowy Gmin MG-6
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
Adres korespondencyjny:
Ul. Warszawska 6, lok.106 I piętro
66-400 Gorzów Wlkp.
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Celowego Gmin, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca na tym stanowisku będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym w budynku Biura Związku przy ul. Warszawska 6, lok. Nr 106, I piętro.
Ze względu na charakter zadań, praca wykonywana będzie również na terenie działania Związku Celowego Gmin MG-6.
W budynku jest winda osobowa.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej dla firm,
- prowadzenie ewidencji deklaracji dot. gospodarowania odpadami właścicieli nieruchomości w celu kontroli wykonanych przez właścicieli nieruchomości i przedsiębiorców obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przeprowadzenie kontroli w zakresie częstotliwości ich opróżniania.
- prowadzenie ewidencji umów z właścicielami nieruchomości od których odbierane są nieczystości ciekłe.
- prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków celem kontroli częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych odpadów.
- sporządzanie decyzji ustalających obowiązek uiszczenia opłat za odbierane odpady,
- edukacja ekologiczna w Gminach,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających z ustawy o odpadach,
- sporządzanie sprawozdań zbiorczych zestawień masy i rodzajów odpadów odebranych przez pomioty gospodarcze działające na terenie ZCG MG-6;
- prowadzenie postępowań w sprawach oddziaływania na środowisko skutków realizacji planów i programów oraz sporządzanie prognozy oddziaływania na środowisko,
- czuwanie nad zapewnieniem warunków utrzymania równowagi przyrodniczej i racjonalnej gospodarki zasobami środowiska przy sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- kontrola przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością,
- kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku;
- prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególnym zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
- działania na rzecz osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania,
- dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- kontrola wykonywania przez właścicieli nieruchomości i przedsiębiorców obowiązków wynikających z ustawy,
- przygotowanie dla Głównego Księgowego rozliczenia kosztów inwestycji, opłat śmieciowych.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych - współpraca z gminami w sprawie ustalania (po zasięgnięciu opinii państwowego terenowego inspektora sanitarnego) szczegółowych zasad utrzymywania czystości i porządku w mieście;
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość przepisów prawnych regulujących zasady gospodarowania odpadami, w tym znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- znajomość zasad selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin;
- znajomość przepisów regulujących postępowanie egzekucyjne płatności z tytułu wywozu odpadów;
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Związku Celowego Gmin MG-6 i jego organów;
- znajomość obsługi komputera (w tym Excel, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych;
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, zarządzanie czasem;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- wysoka kultura osobista;
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
-
dyspozycyjność;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
- umiejętność pracy w zespole;
- pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery.
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami;
- kopia dowodu osobistego;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Stanowisko ds. gospodarowania odpadami”
należy składać osobiście w siedzibie Biura Związku Celowego Gmin MG-6 ul. Warszawska 6, lok.106, I piętro (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Biuro Związku Celowego Gmin MG-6
ul. Warszawska 6, lok. 106 (I piętro)
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 6 maja 2013 roku (liczy się data wpływu do Biura ZCG MG-6)
Informacje dodatkowe:
- Aplikacje które wpłyną do Biura ZCG MG-6 niekompletne lub po określonym wyżej terminie n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Biurze ZCG MG-6 ul. Warszawska 6, lok. 106, I piętro oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zcg.biuletyn.net)
- Kontakt z Kierownikiem Biura ZCG MG-6 tel. (95) 7519 178
- Osoby zakwalifikowane pod względem formalnym do procedury naboru, zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Przewodniczący Zarządu
Związku Celowego Gmin MG-6
Tadeusz Jędrzejczak
Gorzów Wlkp., dnia 26 kwietnia 2013 roku
Zarząd Związku Celowego Gmin MG-6 z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2008 roku Nr 223 poz. 1458)
ogłasza nabórna stanowisko urzędnicze
ds. obsługi prawnej
w Biurze Związku Celowego Gmin MG-6 z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
w wymiarze ½ etatu
Nazwa i adres jednostki:
Związek Celowy Gmin MG-6
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
Adres korespondencyjny:
Ul. Warszawska 6, lok.106 I piętro
66-400 Gorzów Wlkp.
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Celowego Gmin, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca na tym stanowisku będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym w budynku Biura Związku przy ul. Warszawska 6, lok. Nr 106, I piętro.
W budynku jest winda osobowa.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :
- sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad prawnych i wyjaśnień w zakresie
stosowania prawa na rzecz Związku, Biura, Zarządu, i Zgromadzenia zgodnie z przepisami ustawy o radcach prawnych;
- opiniowanie projektów uchwał organów Związku;
- opiniowanie projektów porozumień, umów i innych dokumentów o szczególnym
znaczeniu dla Związku;
- udział w posiedzeniach Zarządu i Zgromadzenia
- prowadzenie spraw w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi
organami orzekającymi z udziałem Związku jako strony;
- nadzór prawny nad egzekucją należności Związku oraz podejmowanie czynności
w zakresie postępowania egzekucyjnego;
- prowadzenie repertoriów spraw sądowych;
- prowadzenie zbioru przepisów prawnych i ich aktualizacja;
- informowanie jednostek organizacyjnych Biura o zmianach przepisów prawa;
- sygnalizowanie nowych uregulowań prawnych związanych z działalnością Związku
oraz uchybień i nieprawidłowości stwierdzonych podczas opiniowania spraw;
- prowadzenia procesów sądowych;
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych w Biurze.
- przygotowywanie projektów regulaminów oraz innych aktów prawnych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie urzędu;
- koordynacja przygotowania zbiorczego niezbędnych informacji i sprawozdań dotyczących biura;
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe prawnicze z uprawnieniami radcy prawnego;
- znajomość przepisów o samorządzie gminnym;
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o Finansach publicznych
- znajomość przepisów regulujących zatrudnianie pracowników samorządowych;
- znajomość przepisów prawnych regulujących zasady gospodarowania odpadami, w tym znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- znajomość przepisów regulujących postępowanie egzekucyjne płatności z tytułu wywozu odpadów;
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Związku Celowego Gmin MG-6 i jego organów;
- znajomość obsługi komputera (w tym Excel, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych;
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, zarządzanie czasem;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- wysoka kultura osobista;
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
-
dyspozycyjność;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
- umiejętność pracy w zespole;
- pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery.
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
- doświadczenie w pracy na stanowisku ds. obsługi prawnej (m.in. w urzędach administracji samorządowej lub rządowej).
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami;
- kopia dowodu osobistego;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień radcy prawnego,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Stanowisko ds. obsługi prawnej”
należy składać osobiście w siedzibie Biura Związku Celowego Gmin MG-6 ul. Warszawska 6, lok.106, I piętro (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Biuro Związku Celowego Gmin MG-6
ul. Warszawska 6, lok. 106 (I piętro)
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 6 maja 2013 roku (liczy się data wpływu do Biura ZCG MG-6)
Informacje dodatkowe:
- Aplikacje które wpłyną do Biura ZCG MG-6 niekompletne lub po określonym wyżej terminie n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Biurze ZCG MG-6 ul. Warszawska 6, lok. 106, I piętro oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zcg.biuletyn.net)
- Kontakt z Kierownikiem Biura ZCG MG-6 tel. (95) 7519 178
- Osoby zakwalifikowane pod względem formalnym do procedury naboru, zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Przewodniczący Zarządu
Związku Celowego Gmin MG-6
Tadeusz Jędrzejczak
Gorzów Wlkp., dnia 26 kwietnia 2013 roku
Zarząd Związku Celowego Gmin MG-6 z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2008 roku Nr 223 poz. 1458)
ogłasza nabórna stanowisko urzędnicze
ds. organizacyjnych
Biura Związku Celowego Gmin MG-6 z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
Nazwa i adres jednostki:
Związek Celowy Gmin MG-6
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
Adres korespondencyjny:
Ul. Warszawska 6, lok.106 I piętro
66-400 Gorzów Wlkp.
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Ceowego Gmin, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca na tym stanowisku będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym w budynku Biura Związku przy ul. Warszawska 6, lok. Nr 106, I piętro.
W budynku jest winda osobowa.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :
- prowadzenie sekretariatu i kancelarii ogólnej Biura;
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji dotyczącej zakresu zadań Biura Związku;
- przygotowywanie organizacyjne i obsługa techniczno-biurowa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku,
-
obsługa interesantów w zakresie kompleksowej informacji urzędowej przez kancelarię
i punkt informacyjny Biura; - prowadzenie teczek rzeczowych organów Związku;
- przekazywanie organom nadzorczym uchwał organów Związku;
- prowadzenie ewidencji uchwał organów Związku i przekazywanie ich do realizacji;
- nadawanie biegu oraz publikowanie uchwał innych aktów prawnych wydawanych przez organy Związku;
- przekazywanie w formie elektronicznej do Wojewody Lubuskiego uchwał organów związku i innych aktów prawnych wydawanych przez te organy do publikacji w Dzienniku Urzędowym Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego;
- koordynacja przesyłania przez Zarząd w terminie ustawowym Wojewodzie Lubuskiemu oraz jednostkom organizacyjnym urzędu odpisów uchwał organów Związku;
- ewidencjonowanie interpelacji i zapytań radnych oraz wystąpień komisji rad kierowanych do Zarządu;
- prowadzenie rejestru wniosków z przyjęć petentów przez Dyrektora oraz przekazywanie ich do realizacji;
- koordynacja działań z zakresu dostępu do informacji publicznej;
- nadzór nad utrzymywaniem czystości, estetyki, zabezpieczenie obiektów Biura, a także terenu wokół nich;
- koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniami Biura;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- współpraca z Archiwum Państwowym
- prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników promulgacyjnych oraz prowadzenie biblioteki Biura;
- zaopatrywanie materiałowo-techniczne Biura w uzgodnieniu z Kierownikiem Biura;
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych;
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- umiejętność redagowania pism i komunikatów;
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Związku Celowego Gmin MG-6 i jego organów;
- znajomość obsługi komputera (w tym Excel, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych;
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, zarządzanie czasem;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- wysoka kultura osobista;
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
-
dyspozycyjność;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
- umiejętność pracy w zespole;
- pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery.
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
- znajomość funkcjonowania biura oraz sekretariatu.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami;
- kopia dowodu osobistego;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Stanowisko ds. organizacyjnych”
należy składać osobiście w siedzibie Biura Związku Celowego Gmin MG-6 ul. Warszawska 6, lok.106, I piętro (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Biuro Związku Celowego Gmin MG-6
ul. Warszawska 6, lok. 106 (I piętro)
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 6 maja 2013 roku (liczy się data wpływu do Biura ZCG MG-6)
Informacje dodatkowe:
- Aplikacje które wpłyną do Biura ZCG MG-6 niekompletne lub po określonym wyżej terminie n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Biurze ZCG MG-6 ul. Warszawska 6, lok. 106, I piętro oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zcg.biuletyn.net)
- Kontakt z Kierownikiem Biura ZCG MG-6 tel. (95) 7519 178
- Osoby zakwalifikowane pod względem formalnym do procedury naboru, zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Przewodniczący Zarządu
Związku Celowego Gmin MG-6
Tadeusz Jędrzejczak
Gorzów Wlkp., dnia 26 kwietnia 2013 roku
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Przybylska | 30-04-2013 11:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Przybylska | 30-04-2013 11:37 |