System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Deszcznie oraz przełożenie teletechnicznych przyłączy napowietrznych w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ).
UWAGA!!!!
Zamawiający w dniu 27 października 2009r. zamieścił odpowiedzi na nowe pytania Wykonawców.
UWAGA!!!!
Zamawiający w dniu 26 października 2009r. zamieścił odpowiedzi na nowe pytania Wykonawców.
UWAGA!!!!
Zamawiający w dniu 21 października 2009r. zamieścił zamienną dokumentację projektową, nowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz nowe przedmiary robót.
Poprzednie dokumentacje projektowe są nieaktualne.
Zamawiający zmodyfikował również treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Deszczno: Budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Deszcznie oraz przełożenie teletechnicznych przyłączy napowietrznych w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Numer ogłoszenia: 339276 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Deszcznie oraz przełożenie teletechnicznych przyłączy napowietrznych w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Deszcznie oraz przełożenie teletechnicznych przyłączy napowietrznych w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ). powierzchnia zabudowy - 1 472,44m2 kubatura budynku - 14 508,67m3 powierzchnia projektowanych nawierzchni z kostki betonowej - 875,24m2 powierzchnia nawierzchni trawiastej - 541,90m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału wykonawców w postępowaniu jest: 1)posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą) zamawiający żąda następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy podmiotów zbiorowych) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: - wykonania robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej o łącznej wartości min. 4.0mln zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby, -posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby, - posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w wysokości minimum 4,0mln złotych, w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty te zostały wykonane należycie. 7.Aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej izby. 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności. 9.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania przedmiotu umowy uwzględniający 800 000 zł przerobu w 2009 r. 11.Kosztorys ofertowy. Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 9, referat inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 9, sektretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lubuski Regionalny Program Operacyjny 2007 - 2013.
UWAGA!!!!
Zamawiający w dniu 27 października 2009r. zamieścił odpowiedzi na nowe pytania Wykonawców.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ_RW-17.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:42:47 | 77KB | 418 razy |
2 | ARCHITEKTURA_RW-17.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:43:37 | 2,2MB | 400 razy |
3 | ELEKTRYKA_RW-17.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:44:29 | 1,0MB | 342 razy |
4 | KONSTRUKCJA.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:46:07 | 6,1MB | 342 razy |
5 | SALA_B._BUDOWLANA_PDF.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:46:42 | 967,6KB | 386 razy |
6 | SALA_B._ELEKTRYCZNA.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:47:31 | 582,5KB | 320 razy |
7 | Sala_Deszczno_branza_sanitarna.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:49:20 | 391,6KB | 341 razy |
8 | SANITARKA.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:50:22 | 2,4MB | 329 razy |
9 | zalaczniki_do_SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-30 14:51:29 | 2,2MB | 382 razy |
10 | przyA_acze.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-05 16:36:28 | 603,2KB | 196 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Odpowiedzi_na_zapytania_dot._RW-17_Sala_Gimnastyczna_w_Deszcznie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-15 11:04:04 | 27KB | |
2 | ARCHITEKTURA.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:13:45 | 3,7MB | |
3 | ELEKTRYKA.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:14:19 | 1,1MB | |
4 | INST.SANIT.PRZYLACZA.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:15:16 | 1,3MB | |
5 | KONSTRUKCJA1.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:16:07 | 3,3MB | |
6 | KONSTRUKCJA2.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:16:51 | 2,7MB | |
7 | KONSTRUKCJA3_Rewizja_C_20091016.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:17:09 | 263,3KB | |
8 | SANITARKA.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:17:53 | 2,4MB | |
9 | PRZYLACZE_TELETECHNICZNE.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:20:45 | 534,0KB | |
10 | PRZEDMIARY_I_SPECYFIKACJE_TECHNICZNE.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:23:11 | 2,3MB | |
11 | Zmiana_tresci_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-21 13:25:19 | 23,5KB | |
12 | RW-17_wyjaA_nienia_26.10.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-26 14:05:47 | 92,5KB | |
13 | Odpowiedzi_na_zapytania_dot._RW-17_Sala_Gimnastyczna_w_Deszcznie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-27 13:15:29 | 27KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc | 2009-10-20 13:21:47 | 26,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | RW-17_Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2009-11-04 09:34:56 | 33KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Polańska | 30-09-2009 14:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zbigniew Tupaj | 30-09-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Polańska | 26-05-2011 09:14 |