Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Deszcznie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zapytanie ofertowe dotyczące usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Deszczno w 2023 r.

Znak: INW.271.2.40.2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

DOTYCZĄCE USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY DESZCZNO W 2023 R.

 

I           NAZWA (FIRMA) ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Deszczno

66-446 Deszczno, ul. Lubuska 90

tel. (095) 728 76 50

fax (095) 728 76 51

e-mail: gmina@deszczno.pl

www.deszczno.pl

 

II          TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA – ZAPYTANIE OFERTOWE

Do przedmiotowego postępowania niestosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III         OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Deszczno w 2023 r.

Zakres robót obejmuje:

  1. Zabezpieczenie, załadunek i transport płyt azbestowo cementowych złożonych luzem na nieruchomościach położonych na terenie gminy Deszczno wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów zawierających azbest w m. Dalsze 36, 74-300 Myślibórz, – 2,55 Mg (~ 232 m2).
  2. Demontaż, zabezpieczenie, załadunek i transport płyt azbestowo cementowych z dachów budynków na nieruchomościach położonych na terenie gminy Deszczno wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów zawierających azbest - m. Dalsze 36, 74-300 Myślibórz,. – 30,26 Mg (~ 2751 m2).

 

Wyroby zawierające azbest znajdują się na nieruchomościach położonych na terenie gminy Deszczno. Stanowią zadaszenia budynków mieszkalnych i przyległych do nich budynków gospodarczych i inwentarskich. Cześć z nich złożona jest luzem na podwórzach i w ogrodach. Z zebranych wniosków od właścicieli nieruchomości wynika, że do programu zgłoszono około 2983 m2 tj. około 32,81 Mg wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji.

 

W celu określenia ilości materiałów azbestowych planowanych do usunięcia
w projekcie na 2023 rok zastosowano przelicznik 1m2 = 0,011 Mg.

Prace związane z usuwaniem azbestu realizowane będą sukcesywnie
w porozumieniu wykonawcy z właścicielami nieruchomości w zakresie terminu realizacji usług i robót budowlanych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram planowanych prac. Wykaz nieruchomości dotyczących przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

Wykonawca otrzyma wykaz numerów telefonów kontaktowych właścicieli nieruchomości przy podpisaniu umowy.

 

Przy demontażu wyrobów zawierających azbest wykonawca prac jest zobowiązany do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz dotyczących postępowania z wyrobami zawierającymi azbest. Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Wybrany wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest, tj. wysypisko w m. Dalsze 36, 74-300 Myślibórz, zarządca: EKO-MYŚL Sp. z o.o. a po podpisaniu umowy z Zamawiającym okazać się zawarciem umowy z ww. składowiskiem. Udokumentowanie utylizacji następuje na podstawie karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest, (dokumenty te będą załącznikiem końcowego protokołu odbioru z Zamawiającym).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia, o którym mowa powyżej, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objęte przedmiotem zamówienia określone zostały
w sposób szacunkowy. Rzeczywisty zakres zamówienia będzie ustalony na podstawie faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest, potwierdzony protokołem odbioru (wzór protokołu w załączniku) przez właścicieli nieruchomości oraz na podstawie kart przekazania odpadów na składowisko. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginalnych kart przekazania odpadów na składowisko z zaznaczeniem ilości odpadów, które zostały zdeponowane.

 

Wykonawca podpisuje protokół odbioru prac z właścicielem nieruchomości na której wykonał usługę (dokumenty te będą załącznikiem końcowego protokołu odbioru
z Zamawiającym), zawierający oświadczenie wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 2.04.2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest Dz. U. Nr 71, poz. 649.

 

 

Zamawiający dokona oceny prawidłowości wykonanych prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest poprzez każdorazową obecność przy odbiorze i ważeniu odpadów zabezpieczonych na posesji mieszkańców oraz poświadczenie tego faktu na każdym protokole.

Końcowy protokół odbioru zadania pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie stwierdzał:

  1. ilość zdemontowanych i zutylizowanych płyt tj. powierzchnia w m2 i w Mg,
  2. ilość płyt zutylizowanych, zdjętych przez właścicieli posesji w okresie poprzedzającym postępowanie przetargowe tj. powierzchnia w m2 i w Mg,
  3. fakt należytego wykonania prac demontażowych, w przypadku stwierdzenia wad
    w wykonawstwie robót wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie określonym w protokole.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu, określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności
i nieprzewidziane okoliczności i, jakie mogą wystąpić
w trakcie realizacji. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

 

Jeśli dla prawidłowej realizacji czynności objętych umową, Wykonawca uzyska dostęp do danych osobowych.

Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych w szczególności do zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, również po jej zakończeniu.

 

 UWAGA: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71,
poz. 649 ze zm.) oraz §1 ust.1 pkt. 4 lit. b rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Wykonawca prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, zobowiązany jest do zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia tych prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac oraz przedłożyć zamawiającemu dokument potwierdzający zgłoszenie.

 

Zamawiający wymaga by Wykonawca podczas realizacji zamówienia:

1) spełniał kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 13.12.2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649,ze zm.), §1 ust.1 pkt. 4 lit. b rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);

2) posiadał obowiązującą umowę zawartą ze składowiskiem posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, gwarantującą odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia,

3) posiadał wpis do CEiDG lub do KRS, prowadził ewidencję odpadów oraz sporządzał roczne sprawozdania do marszałka województwa o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania nimi.

Przedmiot zamówienia posiada następujący kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień:

90650000-8              Usługi usuwania azbestu

45262660-5              Usuwanie azbestu

 

IV        TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia –   do 30 sierpnia 2023 r.

 

V         WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez wykonawcę oferty i dołączenie, do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez wykonawcę oferty i dołączenie, do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania.

 

 W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w

postępowaniu dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności  zawodowej, o  ile wynika to z odrębnych przepisów,

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego

warunku udziału w postępowaniu;

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego

warunku udziału w postępowaniu;

3) zdolności technicznej lub zawodowej,

Warunek ten, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż wykonał co najmniej jedną  usługę dotyczącą usuwania azbestu o wartości co najmniej 30 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z  formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w złożonej ofercie, następnie potwierdzonych  w  dokumentach  lub  oświadczeniach  złożonych  przez wykonawców.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

 

Wykonawca, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

 

 

VI        WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego – spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  2. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest), jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.
  3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,  a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
  4. Szczegółowy harmonogram prac wykonawcy przedłożony zamawiającemu do 7 dni po podpisaniu umowy.

Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia brakującego lub zawierającego błędy dokumentu/oświadczenia wymienionego w pkt 1-3 niniejszego Rozdziału oraz w pkt 2 Rozdziału VI A.

Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych dokumentów/oświadczeń lub ich nie uzupełni w terminie wskazanym przez Zamawiającego – zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

 

VI A  INNE DOKUMENTY

1.Formularz oferty.

2.Dokument określający zasady reprezentacji oraz wskazujący osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

 

VII       INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 

             Komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – poczta elektroniczna.

 

            OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Mariusz Florczak - zastępca kierownika RGiR ,

e-mail: mariusz.florczak@deszczno.pl.

 

 

VIII      WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

 

IX        TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ

            Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

            Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

X         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

  1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej w jednym egzemplarzu lub w postaci elektronicznej  i być zgodna z formularzem oferty.
  2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
  3. W przypadku ubiegania się wspólnie wykonawców o udzielenie zamówienia mają oni obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  4. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
  6. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
  7. Jeżeli wykonawca składa ofertę wraz załącznikami w formie elektronicznej/postaci elektronicznej, to wszystkie pliki, pod rygorem nieważności, muszą być podpisane w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, ale w tym przypadku należy pamiętać, aby powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza załączyć
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty sporządzonej w formie pisemnej muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
  9. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi wykonawca.
  10. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  11. Oferta, która nie będzie zgodna z powyższymi zasadami zostanie odrzucona.

 

XI        MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

           

  1. Oferta w formie pisemnej powinna zostać złożona w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno, ul. Lubuska 90, sekretariat  w zamkniętej kopercie z oznaczeniem:

"Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Deszczno w 2023 r. - nie otwierać do dnia 7 lipca 2023 r., do  godz. 11.00".

  1. Oferta w formie/postaci elektronicznej powinna być złożona na adres e-mail Urzędu Gminy Deszczno tj. gmina@deszczno.pl w formie plików pdf podpisanych zgodnie z zapisami Rozdziału X pkt 7 Zapytania ofertowego przez osobę/ osoby uprawnione.
  2. Termin składania ofert                   - do 7.07.2023 r. do godz. 11.00,

XII       OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę, uwzgledniającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

Cena oferty służy wyłącznie porównaniu ofert. Zamawiający będzie rozliczał z Wykonawcą faktycznie wykonane usługi w kilogramach (potwierdzone odpowiednimi dokumentami). Wynagrodzenie będzie stanowiło iloczyn wskazanej w ofercie niezmiennej ceny jednostkowej brutto oraz rzeczywistej ilości usuniętych wyrobów zawierających azbest.    

Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

XIII      OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym zapytaniu, złożone przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane według poniższych kryteriów i wag:

Cena oferty (kryterium 1)                                      - 100 %

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.

Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:

 

cena (C) – ocenie zostanie poddana łączna cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę, podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów – 60. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:

C= Cn/Cb x 100

gdzie:       

C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny

Cn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

Cb – cena brutto badanej oferty

 

XIV     INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty
o wyborze oferty najkorzystniejszej podając nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównaniem złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertą w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, termin po upływie którego umowa będzie zawarta.

Zamawiający wezwie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do podpisania umowy w siedzibie zamawiającego, podając termin (data, godzina) zawarcia umowy.

              

XV      OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH

            Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
 

XVI     INFORMACJA O OBOWIĄZKU OSOBISTEGO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.   Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę całego zamówienia.  

Deszczno, 29.06.2023 r.

 

SPORZĄDZIŁ:                                                                   ZATWIERDZAM:

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 29.06.2023.11.32.56_Zapytanie_ofertowe.pdf 2023-06-29 11:32:56 586,0KB
Specyfikacja warunków zamówienia
1 29.06.2023.11.32.56_zalacznik_nr_1.docx Po terminie otwarcia ofert 2023-06-29 11:32:56 22,0KB 24 razy
2 29.06.2023.11.33.06_zalacznik_nr_2.docx Po terminie otwarcia ofert 2023-06-29 11:33:06 34,0KB 12 razy
3 29.06.2023.11.33.19_za_O__cznik_nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert 2023-06-29 11:33:19 33KB 33 razy
4 29.06.2023.11.33.27_zalacznik_nr_4._UMOWA.docx Po terminie otwarcia ofert 2023-06-29 11:33:27 41,7KB 11 razy
5 29.06.2023.11.51.55_zalacznik_nr_5.xlsx Po terminie otwarcia ofert 2023-06-29 11:51:55 12,4KB 18 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mariusz Florczak 29-06-2023 11:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Mariusz Florczak 29-06-2023
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Florczak 29-06-2023 11:51