herb BIP - Urząd Gminy w Deszcznie

www.deszczno.pl

Budowa Centrum Spotkań Artystycznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i projektem zagospodarowania terenu na działce o numerze ewidencyjnym 56/7 położonej w Maszewie, gm. Deszczno.

Numer ogłoszenia: 89620 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Spotkań Artystycznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i projektem zagospodarowania terenu na działce o numerze ewidencyjnym 56/7 położonej w Maszewie, gm. Deszczno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Centrum Spotkań Artystycznych (budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o numerze ewidencyjnym 56/7 położonej w obrębie 13 Maszewo, gm. Deszczno, woj. lubuskie oraz zjazdu z drogi powiatowej w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ). powierzchnia zabudowy ogółem - 236,7m2 powierzchnia dojazdów projektowanych - 295,0m2 powierzchnia terenu parkingów - 225,0m2 powierzchnia chodników z kostki betonowej - 160,0m2 45.21.23.00-9.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału wykonawców w postępowaniu jest: 1)posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą) zamawiający żąda następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy podmiotów zbiorowych) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: - wykonania jednej roboty budowlanej w budynkach użyteczności publicznej o kubaturze min. 1000m3 i wartości min. 1mln zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby, -posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby, - posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby, -posiadania uprawnień budowlanych w specjalności drogowej przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w wysokości minimum 1mln złotych, w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty te zostały wykonane należycie. 7.Aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej izby. 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności. 9.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno 66-446 Deszczno 63, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, pok. nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_CSA_RW-6.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:16:57 79KB 84 razy
2 zalacznik_nr_1.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:39:25 2,6MB 76 razy
3 zalacznik_nr_1.1_P.B._opisy_+_rysunki.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:50:17 5,4MB 75 razy
4 zalacznik_nr_1.2_P.B._opisy_+_rysunki.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:51:33 4,9MB 65 razy
5 zalacznik_nr_1.3_P.B._opisy_+_rysunki.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:52:55 5,9MB 56 razy
6 zalacznik_nr_2.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:53:19 824,7KB 71 razy
7 Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_RW-16.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:53:35 53,5KB 61 razy
8 Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_RW-6.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:53:46 27KB 62 razy
9 Zalacznik_nr_5_RW-6.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 14:53:57 73,5KB 66 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Pytanie_Nr_1_RW6.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-21 14:17:40 24,5KB
Wynik postępowania
1 RW6_Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-04-30 14:28:50 27,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Karolina Andrzejak 02-04-2009 14:14
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Zbigniew Tupaj 02-04-2009
Ostatnia aktualizacja: Karolina Andrzejak 09-09-2009 11:36