Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Deszczno w sezonie 2011/2012
Przejdź do załączników
Deszczno: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Deszczno w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 364824 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.deszczno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Deszczno w sezonie 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 1 -posypywanie mieszanką solno-piaskową szacunkowo 100km dróg gminnych na terenie gminy Deszczno. Zadanie nr 2 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Brzozowiec, Borek, Ciecierzyce, Osiedle Poznańskie, Zadanie nr 3 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Deszczno, Karnin, Maszewo, Białobłocie, Glinik, Orzelec, Dziersławice. Zadanie nr 4 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Ulim, Łagodzin, Niwica, Koszęcin, Bolemin, Płonica, Kiełpin, Dzierżów, Prądocin, Krasowiec. Zadanie nr 5 -odśnieżanie szacunkowo 5km dróg gminnych przy pomocy pługu odśnieżnego wirnikowego. Przedmiot zamówienia posiada następujący kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 01.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:14.11.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sala konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Posypywanie mieszanką solno-piaskową szacunkowo 100km dróg gminnych na terenie gminy Deszczno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 1 -posypywanie mieszanką solno-piaskową szacunkowo 100km dróg gminnych na terenie gminy Deszczno..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 01.05.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Brzozowiec, Borek, Ciecierzyce, Osiedle Poznańskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 2 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Brzozowiec, Borek, Ciecierzyce, Osiedle Poznańskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 01.05.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Deszczno, Karnin, Maszewo, Białobłocie, Glinik, Orzelec, Dziersławice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 3 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Deszczno, Karnin, Maszewo, Białobłocie, Glinik, Orzelec, Dziersławice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 01.05.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: Odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Ulim, Łagodzin, Niwica, Koszęcin, Bolemin, Płonica, Kiełpin, Dzierżów, Prądocin, Krasowiec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 4 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych w m. Ulim, Łagodzin, Niwica, Koszęcin, Bolemin, Płonica, Kiełpin, Dzierżów, Prądocin, Krasowiec.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 01.05.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:5 NAZWA: Odśnieżanie szacunkowo 5km dróg gminnych przy pomocy pługu odśnieżnego wirnikowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 5 -odśnieżanie szacunkowo 5km dróg gminnych przy pomocy pługu odśnieżnego wirnikowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 01.05.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik nr 1 (DOC, 32.00Kb) | 2011-11-07 10:37:49 | 125 | |
Zalacznik nr 2 (DOC, 24.50Kb) | 2011-11-07 10:38:00 | 100 | |
Zalacznik nr 3 (DOC, 32.50Kb) | 2011-11-07 10:38:10 | 98 | |
Zalacznik nr 4-projekt umowy (DOC, 31.00Kb) | 2011-11-07 10:38:21 | 110 | |
SIWZ Odsniezanie (DOC, 93.00Kb) | 2011-11-07 10:37:35 | 116 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOC, 37.50Kb) | 2011-11-16 14:42:49 | 59 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Tupaj Data wytworzenia:
07 lis 2011
Osoba dodająca informacje
Katarzyna Polańska Data publikacji:
07 lis 2011, godz. 10:37
Osoba aktualizująca informacje
Katarzyna Polańska Data aktualizacji:
16 lis 2011, godz. 14:42