Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Deszczno w sezonie 2010/2011
Przejdź do załączników
Deszczno: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Deszczno w sezonie 2010/2011
Numer ogłoszenia: 327932 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.deszczno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Deszczno w sezonie 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Deszczno w sezonie 2010/2011 które obejmuje: Zadanie nr 1 -odśnieżanie szacunkowo 400km dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej, -posypywanie mieszanką solno-piaskową szacunkowo 100km dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej, -odśnieżanie z posypywaniem mieszanką solno-piaskową szacunkowo 200km dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej. Zadanie nr 2 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych nieutwardzonych w m. Deszczno, Brzozowiec, Borek, Ciecierzyce, Osiedle Poznańskie, Karnin, Maszewo, Glinik. Zadanie nr 3 -odśnieżanie szacunkowo 200km dróg gminnych nieutwardzonych w m. Ulim, Łagodzin, Niwica, Koszęcin, Bolemin, Płonica, Kiełpin, Dzierżów, Orzelec, Białobłocie, Krasowiec, Dziersławice..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy, który wygra przetarg, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 01.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zadanie nr 1 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda, aby wykonawca dysponował następującymi urządzeniami technicznymi : samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką, ciągnik rolniczy z pługiem, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zadanie nr 2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda, aby wykonawca dysponował ciągnikiem rolniczym z pługiem, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zadanie nr 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda, aby wykonawca dysponował ciągnikiem rolniczym z pługiem, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, referat inwestycji i zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:20.10.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik nr 1 (DOC, 30.00Kb) | 2010-10-12 10:17:18 | 76 | |
Zalacznik nr 2 (DOC, 24.50Kb) | 2010-10-12 10:17:32 | 79 | |
Zalacznik nr 3 (DOC, 31.00Kb) | 2010-10-12 10:17:45 | 82 | |
Zalacznik nr 4-projekt umowy (DOC, 31.00Kb) | 2010-10-12 10:18:25 | 91 | |
SIWZ Odsniezanie (DOC, 84.00Kb) | 2010-10-12 10:12:37 | 88 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOC, 32.50Kb) | 2010-10-20 13:41:10 | 15 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Tupaj Data wytworzenia:
12 paź 2010
Osoba dodająca informacje
Katarzyna Polańska Data publikacji:
12 paź 2010, godz. 10:12
Osoba aktualizująca informacje
Katarzyna Polańska Data aktualizacji:
20 paź 2010, godz. 13:41