Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Deszcznie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

ZAPYTANIE OFERTOWE: zamówienie o wartości poniżej 30 000 eurow zakresie świadczenia usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt mających miejsce na terenie Gminy Deszczno w 2017 r.

Przejdź do załączników

Deszczno 20.12.2016

 

 

                                                                                                                                                                                       

OŚ. 272.2.2.2016

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

(Wartość zamówienia poniżej kwoty 30000euro)

 

Wójt Gminy Deszczno zwraca się z zapytaniem i zaprasza do złożenia oferty cenowej:
w zakresie świadczenia usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt mających miejsce na terenie Gminy Deszczno w 2017 r.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Deszczno

ul. Lubuska 90

66-446 Deszczno

NIP 5992774930

www.deszczno.pl

e-mail: gmina@deszczno.pl

tel. 095 7287661            fax. 095 7287651

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt mających miejsce na terenie Gminy Deszczno.

a) Zakres świadczonych usług dotyczy bezdomnych zwierząt, które uległy wypadkowi                     i obejmuje udzielenie pierwszej pomocy, zbadanie ogólnego stanu zdrowia, wykonanie niezbędnych zabiegów, a w razie konieczności bezzwłoczne uśmiercenie i przejęcie zwłok. W/w usługa musi być wykonywana w wymiarze całodobowym, a podmiot musi zapewnić 24-godzinną (również w dni świąteczne) opiekę weterynaryjną. Podmiot składając ofertę zobowiązuje się do zachowania pełnej dyspozycyjności tj. dojazd do zwierzęcia musi nastąpić w ciągu godziny od otrzymaniu zgłoszenia.

W przypadku wyjazdu do zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, należy sporządzić notatkę zawierającą miejsce i opis zdarzenia, rodzaj obrażeń zwierzęcia oraz zakres wykonanych zabiegów.

Podstawą świadczenia w/w usługi jest zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela Urzędu Gminy Deszczno, Straży Gminnej w Deszcznie, Policji bądź Straży Pożarnej.

Zakład leczniczy podejmujący się świadczenia usług weterynaryjnych musi być do tego odpowiednio dostosowany, posiadać niezbędną aparaturę i sprzęt, własny środek transportu  z możliwością przewożenia zwierząt.

b) Ponadto zakres zapytania ofertowego obejmuje:

- sterylizację lub kastrację bezdomnych zwierząt,

- usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt dostarczonych z terenu Gminy Deszczno.

Podstawą świadczenia w/w usług jest wystawione każdorazowo pisemne zlecenie Wójta Gminy Deszczno lub osoby przez niego upoważnionej.

 

  1. TERMIN  REALIZACJI  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia:   od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r.

  1. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

Zamawiający dopuszcza wyłącznie pisemny lub faksem  sposób porozumiewania się z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA  OFERT

Miejsce składania ofert:

Urząd Gminy Deszczno – Biuro Obsługi Klienta

ul. Lubuska 90

66-446 Deszczno

 

Termin składania ofert: do dnia  29.12.2016  do godz. 15.00

 

  1. KRYTERIA WYBORU I SPOSÓB OCENY OFERT ORAZ UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Oferty nie podlegające odrzuceniu, spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, złożone przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane według poniższych kryteriów i wag:

Cena oferty: -100%

 

  1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU                              W POSTĘPOWANIU

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1)
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2)
  3. Oświadczenie o uzyskaniu niezbędnych informacji i zapoznaniu ze wzorem umowy (załącznik nr 3)

 

  1. ZAŁĄCZNIKI
  1. Formularz ofertowy  (załącznik nr 1)
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- (załącznik nr 2)
  3. Oświadczenie o uzyskaniu niezbędnych informacji i zapoznaniu ze wzorem umowy (załącznik nr 3)
  4. Wzór umowy (załącznik nr 4)
  5. Notatka  (załącznik nr 5)

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
21.12.2016.11.45.40 zapytanie ofertowe (DOC, 59.00Kb) 2016-12-21 11:45:40 37

SWZ


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Hanna Kosim

Data wytworzenia:
21 gru 2016

Osoba dodająca informacje

Julita Ziomek

Data publikacji:
21 gru 2016, godz. 11:45

Osoba aktualizująca informacje

Julita Ziomek

Data aktualizacji:
21 gru 2016, godz. 11:47