ZAPYTANIE OFERTOWE: zamówienie o wartości poniżej 30 000 euro dotyczące usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Deszczno w Deszcznie, ul. Lubuska 90
Przejdź do załącznikówZnak: INW.272.2.132.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
zamówienie o wartości poniżej 30 000 EURO dotyczące usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Deszczno w Deszcznie ul. Lubuska 90
I NAZWA (FIRMA) ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Deszczno
ul. Lubuska 90
66-446 Deszczno
tel. +48 95 728 76 50
fax. +48 95 728 76 51
e-mail: gmina@deszczno.pl
www.deszczno.pl
II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie przeprowadzone na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
PODSTWOWY ZAKRES CZYNNOŚCI PRZY SPRZĄTANIU
Lp. |
OPIS PRAC |
CZĘSTOTLIWOŚĆ |
|
w ciągu tygodnia |
w ciągu miesiąca |
||
I. SPRZĄTANIE PODSTAWOWE |
|||
Pomieszczenie biurowe, korytarze, pomieszczenia socjalne, |
|||
1. |
Odkurzanie wykładzin dywanowych, podłoży twardych, zamiatanie, usuwanie pajęczyn |
5 |
|
2. |
Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, wieszaków, kratek podłogowych, parapetów, listew przy oknach, drzwi, usuwanie pajęczyn |
5 |
|
3. |
Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli (pokrywania emulsją) |
1 |
|
4. |
Odkurzanie mebli tapicerowanych, przecieranie foteli i kanap z materiałów skóropodobnych |
1 |
|
5. |
Opróżnianie pojemników na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych |
5 |
|
6. |
Przetarcie drzwi wraz z ościeżnicami |
5 |
|
7. |
Mycie drzwi wraz z ościeżnicami |
1 |
|
8. |
Kontrolowanie zamknięć okien i drzwi (łącznie ze sprawdzeniem zamknięcia na zamek) we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego |
5 |
|
9. |
Usuwanie plam powstałych na wykładzinach w codziennym użytkowaniu |
Niezwłocznie w razie wystąpienia |
|
10. |
Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych |
Niezwłocznie w razie wystąpienia |
|
11. |
Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych |
5 |
|
12. |
Mycie gablot, szafek, listew osłonowych itp. |
1 |
|
13. |
Mycie szklanych drzwi (2szt.) |
5 |
|
14. |
Sprzątanie oraz mycie kuchenek mikrofalowych, ociekaczy, zlewów itp. |
1 |
|
15. |
Sprzątanie i mycie lodówek |
|
1 |
16. |
Mycie blatów kuchennych i powierzchni między szafkami oraz naczyń w zlewach |
5 |
|
Toalety |
|||
17. |
Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie, usuwanie nalotów |
5 |
|
18. |
Zawieszenie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC (2szt.) |
Niezwłocznie po wyczerpaniu |
|
19. |
Mycie glazur |
1 |
|
20. |
Odkurzanie i mycie terakoty |
5 |
|
21. |
Mycie luster i armatury |
5 |
|
22. |
Wycieranie drzwi z ościeżnicami |
1 |
|
23. |
Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych |
5 |
|
24. |
Mycie drzwi |
|
1 |
25. |
Uzupełnianie mydła w piance (o zapachu bananowym), ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych |
Niezwłocznie po wyczerpaniu |
|
26. |
Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych |
Niezwłocznie w razie wystąpienia |
|
II. INNE PRACE |
|||
27. |
Dwustronne mycie okien wraz z ramami |
2 razy w roku |
|
28. |
Pranie wykładzin w pokojach biurowych |
4 razy w roku |
|
29. |
Pranie mebli tapicerowanych |
2 razy w roku |
|
30. |
Mycie szklanego daszka nad wejściem od strony podwórka |
1 raz w miesiącu |
UWAGA! Niezbędne środki czystości do świadczenia ww. usług zapewnia wykonawca.
Zamawiający wymaga do świadczenia ww. usług użycia profesjonalnych środków utrzymania czystości firmy VOIGT
Złożona oferta winna zawierać:
- nazwę i adres wykonawcy
- cena miesięczna oferty ryczałtowa (cena netto i brutto) zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. uwzględniająca środki utrzymania czystości, gąbki do naczyń, ręczniki do rąk białe, papier toaletowy biały).
IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
V INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Zamawiający dopuszcza wyłącznie pisemny sposób porozumiewania się z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Zbigniew Tupaj – Tel. 95 728 76 57
VI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Deszczno
66-446 Deszczno, ul. Lubuska 90, sekretariat
Termin składania ofert - do 21.11.2016 r. do godz. 8.00
Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Deszczno
66-446 Deszczno, ul. Lubuska 90, sala konferencyjna
Termin otwarcia ofert - 21.11.2016 r. o godz. 8.05
VII OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
Oferty nie podlegające odrzuceniu, spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, złożone przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane według poniższych kryteriów i wag:
Cena oferty - 100 %
VIII INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej podając nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru.
IX OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Gorzów Wlkp. 14.11.2016 r.
SPORZĄDZIŁ: ZATWIERDZAM:
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
14.11.2016.11.00.24 Zapytanie ofertowe - sprzA tanie UG Deszczno (PDF, 663.96Kb) | 2016-11-14 11:00:24 | 40 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
22.11.2016.08.41.19 informacja z sesji otwarcia ofert - sprzA tanie (PDF, 570.59Kb) | 2016-11-22 08:41:19 | 64 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Florczak Data wytworzenia:
14 lis 2016
Osoba dodająca informacje
Mariusz Florczak Data publikacji:
14 lis 2016, godz. 10:56
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Florczak Data aktualizacji:
22 lis 2016, godz. 08:41