Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2011 r. paliwa do wskazanych przez zamawiającego samochodów eksploatowanych głównie na terenie gminy Deszczno
Przejdź do załączników
Deszczno: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2011 r. paliwa do wskazanych przez zamawiającego samochodów eksploatowanych głównie na terenie gminy Deszczno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy Deszczno, Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.deszczno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2011 r. paliwa do wskazanych przez zamawiającego samochodów eksploatowanych głównie na terenie gminy Deszczno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2011 r. paliwa do wskazanych przez zamawiającego samochodów eksploatowanych głównie na terenie gminy Deszczno: - benzyny bezołowiowej wg Polskiej Normy PN EN ISO 4259:2002 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2005r nr 216 poz. 1825 ), PKWiU nr 23.20.11-50.20 - oleju napędowego wg Polskiej Normy PN-EN ISO 4259:2002, PKWiU nr 23.20.15-50.10 Dostawy muszą być realizowane przez stację paliwową (położoną na terenie gminy Deszczno, czynną całodobowo, również w dni wolne od pracy, niedziele i święta, która oferuje pełen asortyment paliw określonych w opisie przedmiotu zamówienia) Wykonawcy lub sieć stacji paliwowych Wykonawcy, za które uważa się stacje oznakowane LOGO Wykonawcy, w szacunkowych ilościach w 2011 r. 1. benzyny bezołowiowej Pb95 - 600 litrów, 2. olej napędowy - 30 000 litrów,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09.13.42.00-9, 09.13.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium:nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda dostarczenia aktualnej koncesji udzielonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- III.3.3) Potencjał techniczny
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektronicznanie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:14.01.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 do SIWZ (DOC, 49.50Kb) | 2011-01-05 14:11:14 | 108 | |
zalacznik nr 1 do umowy (DOC, 51.00Kb) | 2011-01-05 14:12:20 | 105 | |
Zalacznik nr 2 do SIWZ (DOC, 30.50Kb) | 2011-01-05 14:11:23 | 111 | |
Zalacznik nr 3 do SIWZ (DOC, 36.50Kb) | 2011-01-05 14:11:33 | 105 | |
Zalacznik nr 4 do SIWZ (DOC, 35.00Kb) | 2011-01-05 14:11:41 | 110 | |
SIWZ (DOC, 75.50Kb) | 2011-01-05 14:09:53 | 110 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Tupaj Data wytworzenia:
05 sty 2011
Osoba dodająca informacje
Katarzyna Polańska Data publikacji:
05 sty 2011, godz. 14:09
Osoba aktualizująca informacje
Katarzyna Polańska Data aktualizacji:
05 sty 2011, godz. 14:12