Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Deszcznie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w Gliniku i Borku

Przejdź do załączników

Deszczno: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w Gliniku i Borku
Numer ogłoszenia: 16168 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w Gliniku i Borku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1.Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą, Glinik, gmina Deszczno (dz. nr 270/15, dz. nr 270/6). 2.Wyposażenie pomieszczeń świetlicy wiejskiej, Glinik, gmina Deszczno (dz. nr 270/15, dz. nr 270/6). Zadanie nr 2 3.Przebudowa świetlicy wiejskiej, Borek, gmina Deszczno (dz. nr 116/2, 116/3). 4.Aranżacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej, Borek, gmina Deszczno (dz. nr 116/2, dz. nr 116/3). Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy, który wygra przetarg, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy lub remontu obiektów budowlanych o łącznej wartości minimum 700 000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia przez wykonawcę zamawiający żąda oświadczenia, że osoby które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 5 letnie doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, referat inwestycji i zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013 Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 (DOC, 33.50Kb) 2011-02-02 10:10:11 656
Pw Glinik 2 (ZIP, 7.96Mb) 2011-02-02 13:13:12 167
Zalacznik nr 2 (DOC, 29.00Kb) 2011-02-02 10:10:27 188
Zalacznik nr 3 (DOC, 36.50Kb) 2011-02-02 10:12:14 182
Zalacznik nr 4 (DOC, 57.00Kb) 2011-02-02 10:12:32 174
archiektura pdf Borek (ZIP, 2.03Mb) 2011-02-02 11:05:29 175
Archiektura pdf Glinik PB (ZIP, 2.47Mb) 2011-02-02 11:53:36 150
Elektryczna pdf Glinik PB (ZIP, 6.32Mb) 2011-02-02 11:55:13 152
Glinik elektr PW (ZIP, 6.32Mb) 2011-02-02 12:18:41 151
Glinik konstrukcja PW (ZIP, 1.13Mb) 2011-02-02 12:19:15 143
Glinik sanit PW (ZIP, 1.97Mb) 2011-02-02 12:19:55 150
Instalacje elektryczne Borek (ZIP, 833.69Kb) 2011-02-02 11:05:50 178
konstrukcja Borek (ZIP, 1.10Mb) 2011-02-02 11:06:30 156
konstrukcja pdf Glinik PB (ZIP, 1.10Mb) 2011-02-02 11:57:07 141
Opis swietlicy-architektura Borek (PDF, 165.00Kb) 2011-02-02 11:00:03 249
Projekt aranzacji pomieszczen swietlicy wiejskiej w Borku PDF (ZIP, 1.17Mb) 2011-02-02 11:08:54 196
Projekt budowlany Borek (ZIP, 1.33Mb) 2011-02-02 11:09:41 155
przedmiar Glinik (ZIP, 3.35Mb) 2011-02-02 13:16:09 314
Przedmiar robot Borek A wietlica (PDF, 239.89Kb) 2011-02-02 10:57:57 318
PW Glinik I (ZIP, 5.17Mb) 2011-02-02 13:14:29 166
sanitarna pdf Borek (ZIP, 284.80Kb) 2011-02-02 11:10:01 163
Sanitarna pdf Glinik PB (ZIP, 1.84Mb) 2011-02-02 11:57:48 149
SIWZ (DOC, 90.50Kb) 2011-02-02 10:04:37 231
Stan istniejacy- Borek (ZIP, 610.47Kb) 2011-02-02 11:10:22 159
STWiOR Borek Swietlica (PDF, 821.79Kb) 2011-02-02 10:59:17 196
STWiOR Remont Swietlica Glinik (PDF, 2.32Mb) 2011-02-02 11:52:45 553
Swietlica wiejska Glinik PDF-wyposaA enie (ZIP, 2.12Mb) 2011-02-02 12:56:28 197

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOC, 37.50Kb) 2011-03-03 07:30:01 80

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Zbigniew Tupaj

Data wytworzenia:
02 lut 2011

Osoba dodająca informacje

Katarzyna Polańska

Data publikacji:
02 lut 2011, godz. 10:04

Osoba aktualizująca informacje

Katarzyna Polańska

Data aktualizacji:
03 mar 2011, godz. 07:30