Odnowa parkingu wraz z odwodnieniem oraz remont drogi gminnej przy budynku Urzędu Gminy Deszczno
Przejdź do załącznikówDeszczno: Odnowa parkingu wraz z odwodnieniem oraz remont drogi gminnej przy budynku Urzędu Gminy Deszczno
Numer ogłoszenia: 27610 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa parkingu wraz z odwodnieniem oraz remont drogi gminnej przy budynku Urzędu Gminy Deszczno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa parkingu wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy Deszczno (powierzchnia jezdni manewrowej 784m2, powierzchnia stanowisk postojowych 260m2, powierzchnia chodnika 45m2, powierzchnia chodnika do przełożenia 12m2, powierzchnia zieleni 191m2; nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk, dwa różne odcienie szarości, wymiary 14-15x14-15cm, 22-23x14-15cm, położona w układzie regularnym, stała proporcja kostek o rożnych rozmiarach, kostka granitowa 6x8cm szara oddzielająca miejsca parkingowe). 2.Remont drogi gminnej na działkach nr 253/6 i 253/26 w Deszcznie (powierzchnia jezdni 196m2- nawierzchnia z kostki betonowej typu Eko-kwadrat gr. 8cm, kolor szary, powierzchnia zjazdów - nawierzchnia 19m2, powierzchnia opaski -nawierzchnia z kostki betonowej typu polbruk EURO - kolor czerwony 7m2, powierzchnia utwardzona z płyt ażurowych MEBA 32m2, powierzchnia zieleni 55m2)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.23.32.23-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda: - wykonania minimum dwóch robót budowlanych (parkingów lub dróg lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej), każda o wartości minimum 300 000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczące terminu zakończenia zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, referat inwestycji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Odnowa parkingu nr 1-Specyfikacje nr 1 (ZIP, 2.99Mb) | 2010-02-01 16:21:57 | 152 | |
Odnowa parkingu nr 1 -Specyfikacje nr 2 (ZIP, 5.21Mb) | 2010-02-01 16:20:20 | 167 | |
Zalacznik nr 1 (DOC, 30.00Kb) | 2010-02-01 15:01:21 | 157 | |
Odnowa parkingu nr 2 (ZIP, 1.57Mb) | 2010-02-01 16:23:04 | 167 | |
zalacznik nr 2 (DOC, 26.00Kb) | 2010-02-01 15:01:33 | 151 | |
Zalacznik nr 3 (DOC, 38.00Kb) | 2010-02-01 15:01:43 | 151 | |
zalacznik nr 4 (DOC, 89.00Kb) | 2010-02-01 15:01:59 | 185 | |
Remont drogi gminnej (ZIP, 4.43Mb) | 2010-02-01 15:51:00 | 224 | |
SIWZ (DOC, 80.50Kb) | 2010-02-01 15:01:05 | 167 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 35.50Kb) | 2010-02-24 13:26:58 | 21 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Tupaj Data wytworzenia:
01 lut 2010
Osoba dodająca informacje
Katarzyna Polańska Data publikacji:
01 lut 2010, godz. 15:01
Osoba aktualizująca informacje
Katarzyna Szczepańska Data aktualizacji:
24 lut 2010, godz. 13:26