Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie , utwardzenie placu za budynkiem Urzędu Gminy Deszczno w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Przejdź do załącznikówfunction redirectPage(link){ window.location = link; return false; };
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 321652-2009 z dnia 2009-09-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Deszczno
Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie (powierzchnia jezdni manewrowej 784m2, powierzchnia stanowisk postojowych 260m2, powierzchnia chodnika 45m2, powierzchnia chodnika do przełożenia 12m2, powierzchnia...
Termin składania ofert: 2009-10-09
Numer ogłoszenia: 333758 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 321652 - 2009 data 17.09.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno, Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, fax. 095 7287651.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1).
- W ogłoszeniu jest: Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie , utwardzenie placu za budynkiem Urzędu Gminy Deszczno w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- W ogłoszeniu powinno być: Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie (powierzchnia jezdni manewrowej 784m2, powierzchnia stanowisk postojowych 260m2, powierzchnia chodnika 45m2, powierzchnia chodnika do przełożenia 12m2, powierzchnia zieleni 191m2), utwardzenie placu za budynkiem Urzędu Gminy Deszczno (powierzchnia placu 235m2, powierzchnia dojazdu 91m2, powierzchnia opaski 62m2, powierzchnia zieleni 87m2) w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- W ogłoszeniu powinno być: Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie (powierzchnia jezdni manewrowej 784m2, powierzchnia stanowisk postojowych 260m2, powierzchnia chodnika 45m2, powierzchnia chodnika do przełożenia 12m2, powierzchnia zieleni 191m2) w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
- W ogłoszeniu jest: Zakończenie: 31.05.2010..
W ogłoszeniu powinno być: Zakończenie: 14.12.2009.
Deszczno: Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie , utwardzenie placu za budynkiem Urzędu Gminy Deszczno w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 321652 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie , utwardzenie placu za budynkiem Urzędu Gminy Deszczno w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa parkingów wraz z odwodnieniem przy budynku Urzędu Gminy w Deszcznie (powierzchnia jezdni manewrowej 784m2, powierzchnia stanowisk postojowych 260m2, powierzchnia chodnika 45m2, powierzchnia chodnika do przełożenia 12m2, powierzchnia zieleni 191m2), utwardzenie placu za budynkiem Urzędu Gminy Deszczno (powierzchnia placu 235m2, powierzchnia dojazdu 91m2, powierzchnia opaski 62m2, powierzchnia zieleni 87m2) w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału wykonawców w postępowaniu jest: 1)posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej /ustawą/ zamawiający żąda następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /dotyczy podmiotów zbiorowych/ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: - wykonania jednej roboty budowlanej o wartości min. 0,3mln zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -posiadania uprawnień budowlanych w specjalności drogowej przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w wysokości minimum 0,3mln złotych, w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty te zostały wykonane należycie. 7.Aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej izby. 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności. 9.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno, referat inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Załączniki do pobrania
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
przedmiar2 (XLS, 85.50Kb) | 2009-09-18 11:05:00 | 39 | |
UWAGA, Zmiana SIWZ RW-16. (DOC, 36.00Kb) | 2009-09-28 10:59:09 | 50 | |
UWAGA, zmiana treA ci SIWZ RW-16 (DOC, 28.00Kb) | 2009-09-25 15:25:29 | 64 | |
Uwaga (DOC, 23.50Kb) | 2009-09-18 11:04:21 | 97 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOC, 104.00Kb) | 2009-10-13 12:38:49 | 92 | |
ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. (DOC, 76.00Kb) | 2009-10-13 12:39:04 | 71 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Tupaj Data wytworzenia:
17 wrz 2009
Osoba dodająca informacje
Katarzyna Polańska Data publikacji:
17 wrz 2009, godz. 12:19
Osoba aktualizująca informacje
Katarzyna Polańska Data aktualizacji:
13 paź 2009, godz. 12:39