Naprawa i konserwacja dróg na terenie gminy Deszczno
Przejdź do załącznikówOgłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 77812-2010 z dnia 2010-03-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Deszczno
Zadanie nr 1 Konserwacja szacunkowo 30km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem Konserwacja szacunkowo 10km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem i walca wibracyjnego o...
Termin składania ofert: 2010-04-06
Numer ogłoszenia: 80188 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 77812 - 2010 data 19.03.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Deszczno, Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, fax. 095 7287651.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Zadanie nr 1 Konserwacja szacunkowo 30km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem Konserwacja szacunkowo 10km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem i walca wibracyjnego o obciążeniu bębna co najmniej 7000kg Zadanie nr 2 Naprawa (kruszywo betonowe-ceglane średnio o grubości 10cm, średnio o szerokości 4,5m, frakcja 20-65mm, bez żadnych zanieczyszczeń) szacunkowo 4km dróg gminnych gruntowych Zadanie nr 3 Naprawa - uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg gminnych szacunkowo 2 000 ton pospółki drogowej odpowiadającej normie PN-B-11111:1996 z rozplantowaniem..
- W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 1 Konserwacja szacunkowo 30km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem Konserwacja szacunkowo 10km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem i walca wibracyjnego o obciążeniu bębna co najmniej 7000kg Zadanie nr 2 Naprawa (kruszywo betonowe-ceglane średnio o grubości 10cm, średnio o szerokości 4,5m, frakcja 0-65mm, bez żadnych zanieczyszczeń) szacunkowo 4km dróg gminnych gruntowych Zadanie nr 3 Naprawa - uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg gminnych szacunkowo 2 000 ton pospółki drogowej odpowiadającej normie PN-B-11111:1996 z rozplantowaniem..
Deszczno: Naprawa i konserwacja dróg na terenie gminy Deszczno
Numer ogłoszenia: 77812 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja dróg na terenie gminy Deszczno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Konserwacja szacunkowo 30km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem Konserwacja szacunkowo 10km dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki z laserowym sterowaniem i walca wibracyjnego o obciążeniu bębna co najmniej 7000kg Zadanie nr 2 Naprawa (kruszywo betonowe-ceglane średnio o grubości 10cm, średnio o szerokości 4,5m, frakcja 20-65mm, bez żadnych zanieczyszczeń) szacunkowo 4km dróg gminnych gruntowych Zadanie nr 3 Naprawa - uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg gminnych szacunkowo 2 000 ton pospółki drogowej odpowiadającej normie PN-B-11111:1996 z rozplantowaniem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zadanie nr 1 Konserwacja(równanie) dróg gminnych o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego Zadanie nr 2 Naprawa(gruzowanie) dróg gminnych o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego Zadanie nr 3 Naprawa - uzupełnienie pospółką ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg gminnych o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zadanie nr 2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda, potwierdzenia wykonania naprawy (gruzowania) dróg o łącznej wartości co najmniej 100 000zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zadanie nr 1 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda, potwierdzenia dysponowania w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną równiarką z laserowym sterowaniem oraz co najmniej jednym walcem wibracyjnym o obciążeniu bębna co najmniej 7000kg z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, referat inwestycji i zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 do SIWZ (DOC, 54.00Kb) | 2010-03-19 10:52:47 | 215 | |
zalacznik nr 2 (DOCX, 22.65Kb) | 2010-03-19 10:55:23 | 238 | |
zalacznik nr 3 (DOCX, 26.39Kb) | 2010-03-19 10:55:37 | 238 | |
Zalacznik nr 4 Umowa (DOC, 33.50Kb) | 2010-03-19 10:55:50 | 209 | |
SIWZ Konserwacja i naprawa drA g (DOC, 88.00Kb) | 2010-03-19 10:52:24 | 215 | |
STWIORB rA wnanie i naprawa drA g (DOC, 475.90Kb) | 2010-03-19 10:56:35 | 206 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OGA OSZENIE O ZMIANIE SIWZ (DOCX, 12.37Kb) | 2010-03-22 14:20:18 | 47 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOC, 35.50Kb) | 2010-04-07 10:41:19 | 42 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Tupaj Data wytworzenia:
19 mar 2010
Osoba dodająca informacje
Katarzyna Polańska Data publikacji:
19 mar 2010, godz. 10:52
Osoba aktualizująca informacje
Katarzyna Polańska Data aktualizacji:
07 kwi 2010, godz. 10:41