Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Deszcznie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o pracy na czas zastępstwa pracownika na stanowisku ds. księgowości

Ogłoszenie - praca na zastępstwo

Na podstawie art. 16 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) w związku z nieobecnością usprawiedliwioną pracownika w Referacie Finansów Urzędu Gminy Deszczno zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika  proszone są o składanie swoich aplikacji do Urzędu Gminy w Deszcznie, w terminie do 14 lipca 2023 r. do godz. 10.00.

W ramach informacji przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:

Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

Urząd Gminy w  Deszcznie, ul. Lubuska 90, 66-446 Deszczno

Określenie stanowiska pracy:

Stanowisko ds. księgowości w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Deszczno

  1. Forma zatrudnienia:
  1. Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia od dnia 1 września 2023r.;
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat;
  3. Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Wykształcenie średnie lub wyższe;
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Prawo jazdy kategorii B;
  6. Umiejętność obsługi komputera (programy word, excel, Radix FKB).

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Księgowanie dochodów i wydatków Organu analitycznie i syntetycznie;
  2. Księgowanie dochodów z budżetu państwa z zadań zleconych;
  3. Przekazywanie dochodów budżetu państwa do Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego;
  4. Przekazywanie dotacji na zadania zlecone i własne dla jednostek organizacyjnych;
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych Organu Rb 27S, Rb 28S, Rb-50, Rb-N, Rb-Z (miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne) i finansowych (bilans z wykonania budżetu),
  6. Sporządzanie przelewów (opisywanie faktur zgodnie z umowami i sprawdzenie pod względem formalno- rachunkowym oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za opis merytoryczny, bieżąca kontrola terminów płatności celem niedopuszczenia do ich przekroczeń);
  7. Rozliczanie i księgowanie wpływów z funduszu alimentacyjnego;
  8. Terminowe sporządzanie przelewów dotyczących spłaty rat i odsetek od kredytów zaciągniętych w innych bankach wg harmonogramów spłat;
  9. Dokonywanie przelewów podatku VAT zgodnie z deklaracjami do Urzędu Skarbowego;
  10.   Wykonywanie innych zadań nie ujętych w niniejszym zakresie czynności a zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
  11. Obsługa i wykorzystywanie w codziennej praktyce dostępnych programów komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków.

III. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV);

2) kwestionariusz osobowy (w załączeniu do ogłoszenia);

3) kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

4)  podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (w załączeniu do ogłoszenia),

5) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (w załączeniu do ogłoszenia),

6) podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

8) podpisana klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia),

9) dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

IV. Dodatkowe informacje:

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 95 7287 665 lub w Urzędzie Gminy Deszczno przy ul. Lubuskiej 90 (pokój nr 6, parter).

 

                                                                           Z-ca Wójta Gminy

                                                                       /-/ Aleksander Szperka


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
29 06 2023 11 50 17 klauzula informacyjna ii 2023 (PDF, 94.99Kb) 2023-06-29 11:50:17 15
29 06 2023 11 50 17 kwestionariusz osobowy dla kandydata (PDF, 105.67Kb) 2023-06-29 11:50:17 30
29 06 2023 11 50 17 oswiadczenie kandydata (PDF, 90.33Kb) 2023-06-29 11:50:17 74
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Przybylska

Data wytworzenia:
29 cze 2023

Osoba dodająca informacje

Anna Przybylska

Data publikacji:
29 cze 2023, godz. 11:50

Osoba aktualizująca informacje

Anna Przybylska

Data aktualizacji:
29 cze 2023, godz. 11:50