System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno
Deszczno: Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno
Numer ogłoszenia: 417120 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.deszczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie: Zadanie nr 1 1)zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Deszczno- obręb Ulim w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1(szacunkowo 70 ha) do uchwały nr III/13/10 Rady Gminy Deszczno z dnia 6 grudnia 2010 r., 2)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno- obręb Ulim w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1(szacunkowo 70 ha) do uchwały nr III/14/10 Rady Gminy Deszczno z dnia 6 grudnia 2010 r. Zadanie nr 2 3)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno - obręb Ulim w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1 i 2(łącznie szacunkowo 16ha) do uchwały nr XI/85/2011 Rady Gminy Deszczno z dnia 20 czerwca 2011 r., 4)zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Deszczno - obręb Ulim w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1 i 2 (łącznie szacunkowo 12ha) do uchwały nr XI/84/2011 Rady Gminy Deszczno z dnia 20 czerwca 2011 r., 5)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno - obręb Osiedle Poznańskie w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1 (szacunkowo 6ha) do uchwały nr XIV/105/2011 Rady Gminy Deszczno z dnia 29 września 2011 r., 6)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno - obręb Osiedle Poznańskie w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1, 2, 3 (łącznie szacunkowo 30ha) do uchwały nr XIV/107/2011 Rady Gminy Deszczno z dnia 29 września 2011 r., 7)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno - obręb Ciecierzyce w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1 (szacunkowo 3ha) do uchwały nr XIV/108/2011 Rady Gminy Deszczno z dnia 29 września 2011 r., 8)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno - obręb Dzierżów w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1 (szacunkowo 27ha) do uchwały nr XV/113/11 Rady Gminy Deszczno z dnia 24 października 2011 r. 9)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Deszczno - obręb Osiedle Poznańskie - dz. o numerze ewidencyjnym 134/2, 134/3, 134/4, 134/5, 134/6 (0,5375ha).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda: Zadanie nr 1 potwierdzenia wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartości minimum 60 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Zadanie nr 2 potwierdzenia wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartości minimum 60 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zadanie nr 1 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: oświadczenia i dokumentu potwierdzającego, że przynajmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) tj. wpisana jest na listę izby samorządu zawodowego urbanistów. Zadanie nr 2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: oświadczenia i dokumentu potwierdzającego, że przynajmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) tj. wpisana jest na listę izby samorządu zawodowego urbanistów.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty - załącznik nr 1. 2.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno 63, 66-446 Deszczno, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno 63, 66-446 Deszczno, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:32:27 | 96KB | 119 razy |
2 | Zalacznik_nr1..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:32:43 | 30KB | 110 razy |
3 | zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:32:54 | 29,5KB | 104 razy |
4 | Zalacznik_nr_3..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:33:05 | 37KB | 102 razy |
5 | Zalacznik_nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:33:16 | 40,5KB | 120 razy |
6 | Harmonogram_-_zadanie_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:33:34 | 33,5KB | 121 razy |
7 | Harmonogram_-_zadanie_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:33:46 | 33,5KB | 101 razy |
8 | III-13-10.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:39:14 | 219,9KB | 71 razy |
9 | III-14-10.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:39:26 | 270,8KB | 66 razy |
10 | XI-84-2011-zmiana_studium.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:39:43 | 222,5KB | 61 razy |
11 | XI-85-2011-MPZP_Ulim.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:40:04 | 237,3KB | 64 razy |
12 | XIV-105-2011.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:40:24 | 254,8KB | 66 razy |
13 | XIV-107-2011.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:40:41 | 477,2KB | 70 razy |
14 | XIV-108-2011.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:40:55 | 240,7KB | 63 razy |
15 | XV-113-2011.rar Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-08 13:41:10 | 232,9KB | 74 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | ODPOWIEDZI_NA_PYTANIA_12.12.2011.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-12 15:38:22 | 26,5KB | |
2 | PYTANIA_13.12.2011.docx Po terminie otwarcia ofert | 2011-12-14 12:51:02 | 10,2KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2011-12-20 11:59:08 | 33KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Polańska | 08-12-2011 13:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zbigniew Tupaj | 08-12-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Przybylska | 20-12-2011 11:59 |