System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w Gliniku i Borku
Deszczno: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w Gliniku i Borku
Numer ogłoszenia: 16168 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w Gliniku i Borku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1.Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą, Glinik, gmina Deszczno (dz. nr 270/15, dz. nr 270/6). 2.Wyposażenie pomieszczeń świetlicy wiejskiej, Glinik, gmina Deszczno (dz. nr 270/15, dz. nr 270/6). Zadanie nr 2 3.Przebudowa świetlicy wiejskiej, Borek, gmina Deszczno (dz. nr 116/2, 116/3). 4.Aranżacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej, Borek, gmina Deszczno (dz. nr 116/2, dz. nr 116/3). Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy, który wygra przetarg, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy lub remontu obiektów budowlanych o łącznej wartości minimum 700 000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia przez wykonawcę zamawiający żąda oświadczenia, że osoby które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 5 letnie doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, referat inwestycji i zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013 Odnowa i Rozwój Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 10:04:37 | 90,5KB | 231 razy |
2 | Zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 10:10:11 | 33,5KB | 656 razy |
3 | Zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 10:10:27 | 29KB | 188 razy |
4 | Zalacznik_nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 10:12:14 | 36,5KB | 182 razy |
5 | Zalacznik_nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 10:12:32 | 57KB | 174 razy |
6 | Przedmiar_robot_Borek_A_wietlica.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 10:57:57 | 239,8KB | 318 razy |
7 | STWiOR_Borek_Swietlica.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 10:59:17 | 821,7KB | 196 razy |
8 | Opis_swietlicy-architektura_Borek.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:00:03 | 164,9KB | 249 razy |
9 | archiektura_pdf_Borek.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:05:29 | 2,0MB | 175 razy |
10 | Instalacje_elektryczne_Borek.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:05:50 | 833,6KB | 178 razy |
11 | konstrukcja_Borek.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:06:30 | 1,0MB | 156 razy |
12 | Projekt_aranzacji_pomieszczen_swietlicy_wiejskiej_w_Borku_PDF.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:08:54 | 1,1MB | 196 razy |
13 | Projekt_budowlany_Borek.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:09:41 | 1,3MB | 155 razy |
14 | sanitarna_pdf_Borek.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:10:01 | 284,8KB | 163 razy |
15 | Stan_istniejacy-_Borek.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:10:22 | 610,4KB | 159 razy |
16 | STWiOR_Remont_Swietlica_Glinik.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:52:45 | 2,3MB | 553 razy |
17 | Archiektura_pdf_Glinik_PB.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:53:36 | 2,4MB | 150 razy |
18 | Elektryczna_pdf_Glinik_PB.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:55:13 | 6,3MB | 152 razy |
19 | konstrukcja_pdf_Glinik_PB.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:57:07 | 1,1MB | 141 razy |
20 | Sanitarna_pdf_Glinik_PB.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 11:57:48 | 1,8MB | 149 razy |
21 | Glinik_elektr_PW.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 12:18:41 | 6,3MB | 151 razy |
22 | Glinik_konstrukcja_PW.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 12:19:15 | 1,1MB | 143 razy |
23 | Glinik_sanit_PW.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 12:19:55 | 1,9MB | 150 razy |
24 | Swietlica_wiejska_Glinik_PDF-wyposaA_enie.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 12:56:28 | 2,1MB | 197 razy |
25 | Pw_Glinik_2.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 13:13:12 | 7,9MB | 167 razy |
26 | PW_Glinik_I.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 13:14:29 | 5,1MB | 166 razy |
27 | przedmiar_Glinik.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-02 13:16:09 | 3,3MB | 314 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2011-03-03 07:30:01 | 37,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Polańska | 02-02-2011 10:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zbigniew Tupaj | 02-02-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Polańska | 03-03-2011 07:30 |